Saturday, November 26, 2011

ouh, lupe ade belog!

hye.. salam semua!

happy muharam ye... walopon kat sini da nk masuk hari ke2 tahun baru... moga masing2 memasang azam yg baru.. and tegar utk merealisasikan azam anda ye! *sape yg xpasang azam lg, sempat je nk pasang sekarang nih.... hehehe

ermmm.. sedang enak setadi, suddenly teringat ali! *eh, setadi ke? lukis histo je pon... :D

kenapalah medic ni xsemudah menghafal muka ali... aku rasa nak hafal muka ali lagi senang dari nk hafal kulit buku physio... ngehehhe.... :D

kulit buku pon da susah, apetah lg nk hafal nama HOD... and bayangkan la nak hafal isi buku tuh... tahun ni syok siket physio sebab ade 4 bijik buku semuanya.... and semua macam BEST gile nak hafal.... kalo xhafal tu, rasa cam RUGI pulak~ heheheh

haa meiji, da mula berkata mende2 yg negatip!!! baru je masuk tahun baru patutnya semangat nk pulun medic ni biar kencang la siket.. kang merajuk cell2 ko nih, baru xterhafal sume mende tuh.... -______-

ape dosa ak??? susah sungguh nk ingt.....

bile tanya pasal dosa, ouhhhh BANYYYYYAAAAKKKKKKKK sungguh! nak bilang pkai jari memang xcukup la... nak pakai lidi pon, xde la pulak kat mesir ni haaa.. so, congak2 sajalah~

but the real is, tolonglah ENGKAU ampunkan hambaMU yang hina nih... permudahkanlah jalan yang aku tempuhi kat sini... semoga ak xlayu and mati di tengah jalan...

p/s: eh, ali cakap nk datang sini winter break nih..p, kalo dia xdatang jugak, aku sendri pegi serang dia kat sana! haih -_______-


ni la ali a.k.a bang pitt..
yeah bit tua, but ade aku kesah...?
poket tebal, jalannnn~ :D

1 comment:

  1. thought i was that ALI hahaha ~tomato

    ReplyDelete