Tuesday, December 20, 2011

oh my LORD


hati berdetik kuat
2jalan terbentang luas didepan mata
ape lagi yang aku mahukan..?
masih mahu melihat sejauh mana kebesaranNya?
masih mahu menguji seagung mana kasihNya?
baru aku mahu terngadah menuju jalanNya..?

kalau xsekarang, bila lagi?
kalau bukan ini yang kau harapkan,
jadi apa harapan kau?
menunggu bulan jatuh keriba?
atau menunggu matahari kedakapanmu?

mujahadah itu pahit...
sepahit hempedu...
sebab.....
sebab.........
sebab..............
SYURGA ITU SEMANIS MADU!

ya, cakap senang..
even nak taip ni pon senang....
tapi, selagi ade sedar dalam hati aku
akan ak langkahkan kaki yang longlai nih..
akan ak kejar kembali ape yg aku tertinggalkan..
akan ak ingat kembali pesan2 yang Dia kurniakan padaku melalui utusan2Nya...

ya Allah, kenapa sekarang?
kenapa sekarang baru Kau sedarkan aku...?
kenapa aku begitu buta walaupon petunjukMu didepan mata...?
y dont i grab the chance years ago??
why? why? why?
*then YOU'll perfectly answer, coz i'm the only one who knows every single thing about my creatures...
SUBHANALLAH~

only one thing I realy realy wanna ask from YOU...
please, please, please....
DONT LET ME FALL AGAIN....
please, wake me up when i sleep tooooooo long...
please, grab me back when i overdreaming...
please, make me see the truth clearly without any doubt...
and please, make me one of THEM~
amiinn, amiinn ya Rabbal'alamin....

No comments:

Post a Comment