Monday, October 18, 2010

hahah..
ni saje je...
post menggedik2...
semalam aku pasang washing machine kat umah aku ni...

p, insiden yg menyentuh hati aku....
waaaaa~
tangan aku luka woooo...~
turun lagi 3 genih!
haisy.. lepas 6tahun dok sini.. xtau la tinggal bape genih je lagi nih...
seram nguh!

lepas luka tu..
aku amat berhati2 dalam mengendalikan barangan berat tuh..
hahah.. xberat mana pom..
saje je wat lebeh...hehhe
pastu.... ade lagi insiden yang amat menyayat hati nurani aku nih...
memang xleh dinilai dengan ape perumpamaan sekalipom...
nak tahu ape..?

JARI AKU DIHEMPAP MESIN BASUH TUH....

waaa.. cun gile!
amat syok!
sengal 3jari aku..
naseb bek jari kelingking ni pendek...
kalo x.. memang sah2 kene hempap sekali....
gile sengal weyh... rasa nk gelak je masa kene tuh..
*yelah.. kene cover macho beb.. xkan nk nanges kot...
hehheheheh....
insiden mengurangkan lagi 3genih setiap jari..
so, accumulate jadi 9genih la kan...

bile dihitung2 kembali....
9genih + 3genih = 12genih....
waaaahhhh...~
satu malam je da kurang 12 genih..
haisy.. xleh jadi nih...
lepas ni memang kene jaga leklok lah...
kang nanti lepas 6 tahun...
terhutang genih lak..
kih3...

hahha.. tu je la yg aku nk citer sebenarnya...
bengang pom ade sebab sekarang ni jari aku da bengkak!!!!
sakit and cun gile argh.... naseb belah kri...
kalo kanan... lagi cun kot...
heaven gile~

temanya... sayangilah genih anda...
hehehe.. hausmate aku mungkin memahami artikel nih...
selamat berjuang sume....
n__n

No comments:

Post a Comment