Friday, April 8, 2011

warning!!!

hmmm... kadang2 xperlu tunggu call dari mama utk dengar nasihat dia... xperlu tunggu skype nak contact ngn mama... xperlu balik mesia nak borak2 dengan mama...

nape...? hah.. ade cara yang memang Allah jadikan khusus buat ibu dan anak... talian tu xkan putus... and akan bersambung walau terpisah beribu benua sekali pon.... walau berpisah berjuta tahun sekalipon... walau berpisah hidup dan mati.... kuasa Allah.. no one knows!

semalam mimpi.... ini salah satu tali perhubungan aku ngan mama... bukan ini pertama kalinya.... malah sudah banyak kali.... tapi yang ni lagi cun kot...~ muahhahah

memandangkan bahang final makin menyengat kulit... aku menanam tekad nak stdy la konon2nya semalam... p, at last... stdy facebook and muvi... ditambah lagi sakit kepala and selsema yang xansur hilang...*chewaaahhh.. alasan je nih!

so, xstdy la semalam kan... alah, sebelom2 ni pom, mana ade aku stdy malam jumaat.. hehhehe.. dalam tidur aku termimpi.......................

mama datang menghampiri.... tgk mama.. chantekkk... tapi aku lagi chantekkk~ hehhehe... like mother like angelina jolie la kan... like angelina jolie like me! muahahhaha..... kami tengah borak2 pasal ape ntah... p, tema perbualan kami ialah... jeng jeng jeng....

my future... life!

hahhah.. tapi aku sungguh xingat ape yang kami cakap... juz dapat ingat ayat ni je....

"berangan2 jugak... kahwin2 jugak... painel (final) jangan lupa... nanti org dok exam, kamu dok gigit buku!"

perggghhh... mencengkam jiwa la ayt mama! hadoooiii.. tau2 je aku berangan! hahhaha... pastu otomatik aku tersedar.... refresh balik ayt mama... baru aku ingt, aku xstdy and mebi mak aku dapat rasa aku xtunaikan tekad diri sendri.. ampun ya mama! hahhaha...

ni susah kalo mama berinstinct nih... macam2 cara dapat kontek aku... telepati 1st class punya! ahhahahha... but realy, i miss her.. abah too! tapi, xde la sampai meroyan xtentu pasal.... hahhahahha... and the most missing place in mesia.. kb mall... rindu nak supim weyhhh! hahahhahah.....

No comments:

Post a Comment