Saturday, April 16, 2011

ayam coollliiioooo~

ermm.. ni namanya award.. bak kata pakcik fendy la... entah la nape diletaknya award berayam nih....ape kait cool ngn ayam nih..? haih... pening2~ siap ade gambar pakcik kay-ep-siy lagi! hahahhaha...

emm maybe sebab ayam tu kan tergolong dalam kumpulan haiwan berdarah sejuk...so, kira cool la kan..? hehhehh.. orait2! terima je la ayam ni pon~ hahhahahha...

sedikit sebanyak pasal pakcik fendy ni:

1) dia xsuka kot aku panggil dia pakcik fendy... p, ade aku kesah?? muahahha..:D

2) dia rajin sangat! rajin kasi nota kat aku! bgus2...*aku puji ko ni.. jangan lupa pass kat aku pasal histo tuh..!

3) dia ni suka masak.. (eh, yeke?? hantam saja la labu....) yang bestnya, dia pon suka paksa orang len masak! hehehhe.. :p

4) eh, nak lagi ke...? kang jadi n3 pasal ko plak! ahhahaha

LINK BACK TO THE PERSON THAT GIVE YOU AWARD


SHARE 7 RANDOM ABOUT YOURSELF

ermmm.. ni part aku nk mencapub la ni kan... hahahha...

1) aku chantek... kalah angie! hahhahah

2) aku pakai spek! nampak sangat aku ni buat2 rajin baca buku sekolah sampai rabun.. padahal hadap novel! hahhahah

3) aku ni budak (masih budak ye, sebab aku baru masuk 18!) yang suka gelak! tapi once i get mad.. watch out! hahahhah.. *seram x?

4) aku ni merempat kat mesir... sebab sedang menunggu brad pitt jemput aku.. dia cakap nk jumpa aku kat giza.. sebab kat situ ade piramid! muahahhah...

5) aku ni dulu rajin.. tapi sekarang.. ya ampunnnn... malas bebenor! kepada para pembaca.. taburlah bakti korang kat aku ni siket.. doa la kat aku supaya Allah turunkan rahmat rajin kat aku ni haa....!

6) kepada korang2 yang caye pasal angie and brad pitt tu... memang korang la sahabat sejati aku... kaw2 kene tipoo kot! muahahhah :D

7) udah2 lettew! lenguh jari nak taip panjang2! kalo nk kenal aku lagi... suh dato' siti nurhaliza korang tuh, jemput aku lam rancangan dia tuh.. ape namanya...? siti? haaa.. rancangan siti kat astro ria..! *eh, terpromote siti plak! hehehhehe...

AWARDS 5 RECENTLY DISCOVERED THE BLOG

aku xnak tag 5.. aku nk 3 je.. ikot sunnah~


DROP THEM A NOTE

hahahha.. ade nak yang lawan brad pitt aku kew??? muahhahah... dearest darls~aku tag korang sebab aku rindus korangs! hahahha...

2 comments:

  1. lalalalala~~ bangga dirindui org..kuang3x..
    thanks la promote blog...ader jugak a org sanggup g jenguk blog kk ngah..hahhaha dpt free publicity kot..

    ReplyDelete
  2. hahhahah... gedik! kene blanja org ni!!!! promote doh kea nih!

    ReplyDelete