Friday, May 6, 2011

one of us get older!


okeh... after quiet a long time xhapdet menda nih.. lame gila da kot... errmm, xtau nak cakap ape... but, i torai! hehehheh...

semalam hari ronggeng! memandangkan one of us da genap umor... hehehhe.. tua lagi~ hmmmm, dorang da masuk 19.. ak..? still 18 okeh... muda lagi~ hehehheheh....

plan punya banyak.. nk wat tu la, ini la.. last2 lepak fun fair gak.. heheh.... atau nama dia misriyah park~ best ke? biasa2 je.. eheh, xketinggalan, ade gak la eye on zagzig! hahhahhaha.... *kalau la korang tahu camne rupa eye on zgzg tuh... -.-!

ermmmm.... aku tgk tagada.... *one of the game kat situ.... da penah naek menda tuh.. tapi agak serik la... tapi, kitorang wat azam... lepas habis je exam final ni.. kitorang nk naek mende tuh.. kasi lepas sume perasaannn! hahahhahha....

okeh, back to topic... sebenarnya semalam besday sai... kitorang da boring gile sambut beday kat rumah or makan kat restoran2 sekitar zgzg ni... so plan la nak wat macam tema alice and the wonderland.... konon2 nak makan atas padang rumput yang hijauu and luas mata memandang... tapi, kacau btol sebab ammu tu xkasi! hampeh btol~

at last kene gak makan tepi kolam.. okeh la kan.. tepi kolam gituh~ walaupon kalo tengok kaler air dia, macam kolam beracun... bak kata kakak aku.. taruk ikan hidop dalam tu pon, belom tentu ikan tu bleh sambung hidop~ entah2 hypoxia and rabun.. yelah, tgk kaler air pon seram weh~ hahahhahahha.....

bestnye semalam sebab ade tamu dari cairo turun zgzg... heheheh.. kampung ni jugak la korang nk datang kan..?! hahhahahah... oke la kan... zgzg sejuk.. xmacam cairo.. belom pape da panas.. hahahahha...:p

btw, tenkiu to kak ngoh (syakirah) and anis (my darl ever... eh, xla ever sangat... t aku kawen ko da xjadi darl aku wei.. hahhahha), sebab sanggup turun zgzg an mengorbankan konsert abang zain semata2 aku... eheh, terharu gtuh~ hahahhaaa...

btw, ni some of our photos... tgk la macam mana bahagianya kitorang sambut besday sai nih.... hahhahha.. masa ni xingat da exam ka hapa ka.. abang zain pon da xingat tyme nih.. hahahah... :D

sesampainya kami kat park tuh... muka semangat!

masa naek eye on mesia...
eh2 salah tempat...
ni eye on zagzig...
kerana menda ni la kaki aku lebam... huh!!!

ni view semasa di puncak eye on zigzag...
sedeh je kan tempat ni..
xramai org~
ni KEK!
sape xknal memang melampau la kan...
abaikan je 25 tuh...
aku pun xtau motif basam tu letak mende nih!
hahahahh...

hehehheh... kek eskrim! berat!

ni namanya ADIK..
sai kasi nama..
aku xtau la bile masa mende ni beradik2 ngan ak!
sekali tengok nk je lempang..
hahhahahha...
tapi, nanti sai marah~
sabar sabar~
muahahhaha...

ini kek aku punya!
hahahha...
best3!

9 comments:

  1. kek eskrem!!! argh!! berapa ye? hehe

    hepi besday lah sai.. aku tak tau.. kabo ke die ye.. hehe

    ReplyDelete
  2. hahahha.. aku xtau.. bukan aku yang beli.. tapi below 100LE la...

    sai cakap dia terharu... hahhahah

    ReplyDelete
  3. terharu la sangat..ceh.. haha..

    90 pun below 100 ngeng... -_-"

    ReplyDelete
  4. hahhaha.. harga dia 80... ni kecik.. ade yang besar lagi... p, yg kecik pom, makan 8org gile kenyang... tapi kalo ko, besar la kot..:p

    ReplyDelete
  5. eye on zagazig gtu..
    mcamorg sumbat dalam baldi ja rase.pastu hayun situ sini..anyway syok abis!!
    catat rekod kot 2 jam tido..yah banyah ngomong..ngeh ngeh ngeh

    ReplyDelete
  6. hahaha.. sebab nk banyak ngomong la ore ajok tdo umh! hahahahhah

    ReplyDelete
  7. wei.kirah mmg xde ticket.so, x perlu korbankan abg Zein ok !haha

    ReplyDelete
  8. hahah.. yang oiii.. yang ko p tidoq awai sapa suh....? dah tu... biarkan aku kat lantai ngn kirah.. sampai hati ko! hahhahahha

    ReplyDelete