Monday, July 4, 2011

merdeka kah aku?

ermmm.. long time no see huh??? hehhehe...

exam... EXAM... exam... EXAM... fiuuuhhhhh letih~ sakit otak, sakit badan, sakit tangan, and xkurang jugak sakit tekak!

okeh.. sekarang da habis exam.... tunggu result je la.. pastu balik mesia! horeayyyyyy.....

korang sebut ni kuat2 eh...

NOOR HAZZYAH ISA MUMTAZ FI IMTIHAN SANAH UULA!!!!

NOOR HAZZYAH ISA MUMTAZ FI IMTIHAN SANAH UULA!!!!

NOOR HAZZYAH ISA MUMTAZ FI IMTIHAN SANAH UULA!!!!

okeh, terima kasih sebab doakan ak... terharu -___-!

sebenarnya, di saat aku bertungkus lumus mempersiapkan diri utk exam english... aku bukak pesbuk... ade berita mengejutkan ak...! seryes terkejut...! rasa macam xcaye!!!! rasa bru semalam ak bersama dia...

dia...

dia insan yg banyak berjasa padaku.... sehingga aku menjadi manusia begini...

masa exam.. tetiba je aku terdetik nak bawak masuk henpon dalam dewan exam... masa tengah baca doa before exam start.... dapat satu mesej dari org mesia... mengkhabarkan berita yang sama...! then i realized, ni xtipooo... bukan April fool or what... the real is! his gone! innalillahi wainna ilaihi raji'un...~

Allah, ujian sungguh aku nk hadapi exam english ni.... naseb baek english.. kalo physio.. mahunya aku pengsan kat situ jugak!

dia yang berjasa kat aku dari form one sampai aku form 3... tapi tu secara zahirnya... tapi ape yang diajarkan kat aku... insyaAllah aku ingat and amalkan mana termampu! kenangan? tok sah cakap ah.. memang banyak... rasa sedeh pulak... :'(

"BELASUNGKAWA:Ustaz Mohd Azizi Abdullah telah kembali ke alam baqa' jam 930am ini meninggalkan 1 balu dan 2 orng cahayamata .Arwah mudah didekati, disenangi ahli-ahli qaryah.Moga Allah SWT mengampuni arwah dan tenang di sana.
cc:alumni SRTM, alumni SEMENTOJI,alumni IQ Trg,Maahad Shoubra,Mesir."

(ini wallpost dari one of his friend, yang berjaya mengejutkan aku pagi td)
umo arwah 32tahun... muda kan...? mati xknal umo ye kawan2... kita yang umo setahun jagung ni pon jangan disangka panjang lagi hidup kita... teringat pesan senior, malaikat maut menjenguk kita 70 kali sehari... betapa dia rindu utk mencabut nyawa kita!

xde ape dah aku nak cakap... speechless... biar hati ni tenang dulu~ fuhhhh... xleh bayang perasaan ustazah sekarang... moga bersabar... tu je... moga kalian yg membaca jugak mendoakan arwah and sama2 mngingati mati.. toche~

No comments:

Post a Comment