Tuesday, August 16, 2011

lamanya~

ooooohhhh lupa nk cakap...

hi, awak....

tu je nk cakap.. da lama xtulis... otak beku ditambah lagi dengan kesibukan2 'amalan' seharian! hahahahhah...

sekarang da fasa kedua bulan ramadhan.. ataupon senang lagi.. da tgh2 ramadhan.. semalam tgk bulan pon da bulat bergentel! muahahahhah... xde la...purnama.. sedar x sedar, kita semakin menghampiri garisan penamat madrasah ramadhan.. seterusnya pindah sekolah.. masuk madrasah syawal pulak.. haaa, cane madrasah syawal.. t syawal ak cerita! *tu pon kalo ade kelapangan la, memandangkan aku sebok kan dengan 'amalam2' seharian aku~hahahhah:D

btw, da ade kt mesia sekrang nih... sedang menternak lemak walaupon di bulan ramadhan...! makanan mesia best rupanya.. baru aku tau! hahhaha...

org dok prepare tuk raya.. aku dok prepare org len tuk raya! hahhaha... org len buat kuih or biskut raya.. tp aku, memandangkan xgheti, so ak wat label kuih raya je la.. hikhikhik :D xpom nk bg duit raya xde duet plak, so ak wat sampul duet raya sudaaa.. heheheh....

so, jangan ade yg dok mintak kuih or duet raya ehhh.. kang xmemasal korang raya kat ICU... da terang2 aku cakap xde.. okeh???!

tu je nk cakap.. blah dlu eh...

btw, sape yg doakan ak exam arituh, toche lagi sekali. kali ni nk mintak tolong lagi sekali... hehehhe.. baca kuat2 eh....

NOOR HAZZYAH BINTI ISA BERJAYA MENDAPAT BIASISWA UNTUK SAMBUNG PENGAJIANNYA DI ZAGZIG!

tu je.. trimas banyak3...! terharunya T___T
tsk3~
selamat berpuasa semua! daaaaa.....

No comments:

Post a Comment