Tuesday, September 28, 2010

free to share...!

ermmm....
hari ni da masuk minggu ke2 aku kat mesir nih...
nak kata best tu, xla sangat kot....
p, nak kate xbest tu..
tipu la kan...
trima je seadanya keadaan bumi mesir nih...

selama berada disini..
ade la aku menjelajah siket2 kawasan zagazig nih...
ade part best,
n xkurang jugak yg xbest..

suasana sini memang berbeza ngn mesia..
apetah lagi jepun...
kalo kat mesia da pekak tlinga dengar hon kete..
kat mesir nih..
kira cam da tercabut la tlinga tuh...
geram btol.. siket2 hon.. siket2 hon...
kenderaan kat mesir ni..
macam xbermakna tanpa hon..
wakakkakak....

aku plak tinggal kat imarah..
ala, lebih kurang rumah flat la....
alangkah indahnya kalo apartmen...
hahhahah....
flat ni xde lif...
so, kene panjat tangga la...
aku rasa kalo korang kat mesia pom..
redha je kan nek tangga tiap2 hari...
aku ni pom..
redha je la kene panjat tangga untuk sampai ke rumah aku
yg berada di tingkat 5 tuh..
huh.. insyaAllah sebulan lagi kurus la aku kat sini...
harap2 xla jd cam bodi para penagih 2 ye...
hehehheh..
(ma... abah... i will be thinner soon.....!)
hahha.. cam kompem je leh kurus...

ermmm.... kalo university lak...
isy2... segan nak crita...
p, xpe la.. perkongsian kan...
memang xsama ngn mesia..
aku insyaAllah akan ke uni by jalan kaki la..
exercise pagi2 kan elok utk kesihatan...
chewaaahhhh..
cam xcaye je aku sanggup jalan kaki...
kalo kt mesia..
punya la liat nk jalan.. hahhah
nk ke uni tu..
kalo jalan kaki ade la lam 20 min kot...
ntah la..
aku xpernah lak record masa utk ke uni..
hehhe... kira ok la kan.. da xyah cari masa len utk bersenam...
hahahha...
jimat masa aku!

last but not least..
act ni hari ke2 imarah aku ni dipasangkan internet...
hmmm.. bunyi cam best je da masuk tenet kan..
hahha. p, malangnya...
tenat gile tenet nih..
rugi masa tol dok tercongok depan lappy nih..
semata2 nak tunggu loading page....
hish... p, kerana nak lepas gian kat tenet..
so, tunggu la jugak walaopom 10minit...
hehhehe....

ermm tu je kot....
t len kali aku update lagi...
ni pom nak amik syarat je..
seba da lama xupdate....
kang berhabuk lak..
aku ni athma... pantang men ngn debu nih..
hehhehe....
k la.. wa chow dlu..
daaa~ salam!

-meiji izume-


2 comments:

  1. huh? bgos apenye??? kang berhabuk mende ni nanti susah kan aku je nk lap... hahaha

    ReplyDelete