Saturday, September 4, 2010

excuse me!!!!!!

salam...
post kali ni..
mebi juz a short post...
hehehheh..
nak tanya je....
kot 2 ade yg nak jawab...
soklan aku simple je...
excuse me ek...
dah2 merapu lagi nih..

stret to the point..
nak tanya btol2 nih...
SAPE DAH JUMPA LAILATUL QADAR????
ermmm... aku konpius nih..
mana la tau aku da terlepas...
hehhehe

ye lah... saje je cari malam nih.. sebab aku tau
hidup aku xlama..
sekejap je.. ntah sempat ke tidak aku jadi doctor...
hurmmm..~
tacing nih!
hahhahhaha..

ok la... tu je post kali nih..
see, it's really short..
at least shorter than before...
hahahah..
daaaa~
salam

p/s: selamat hari raya.. gunakan lah kesempatan raya kali ini utk melakukan kebaikan sebanyak mungkin n saling bermaaf-maafan sesama manusia...
mana la tau.. tu sume leh mengubah nasib kita kat akhirat nanti... wish u all gud luck.. same goes to me!

No comments:

Post a Comment