Wednesday, August 25, 2010

aku pembunuh di bulan puasa....

dalam hening subuh...
hati ku terusik...
bila terlihatkan seekor lipas bermain2 di hujung katilku...
xsanggup aku melihat nya....
maka.. aku telah...
MEMBUNUHNYA...


rupa lipas tuh lepas aku bunuh
lebeh kurang camnih lah rupanya....
sedeyh kan???

hahahahah...
naseb ko la lipas...
xmemasal aku jadi pembunuh
pada subuh hari yang mulia nih...



haaaa.. nilah agent pembunuh aku...
xmahal mana pom upahnya...
hahahha... kalau korang tgk balik gambar jenazah lipas tadi...
beliau sempat lg tu nak promote baygon nih..
p ajal da sampai..
sempat tulis 'BAYG' je..
xpe la lipas..
aku appreciate usaha ko tuh..
semoga roh ko tenang di alam sana...
aminnn..~

aku bukan ape..
aku memang geli gile la ngn lipas nih..
sebab tu aku bunuh dorang..
dorang pom salah gak..
da tau aku geli ngn dorang..
leh lak dorang shuffle depan aku..
hampeh nguh!



ni gambar hiasan semata2...
lagipom..
xkan ni gambar aku ngn lipas tu kot...
gile ke aku nak wat beliau sebagai sahabat karib dunia akhirat aku???
mende nih xmungkin terjadi..
dari jauh aku nampak lipas pom..
da 1o0O batu aku lari..
gile penat wooo~

okay la...
tu je aku nak citer...
hahhaha.. pengisi ruang kosong blog nih je...
sekian... ~meiji~

p/s: kepada hard fan para lipas...
aku harap korang xberdendam la ngn aku ek...
bukan ini yang kupinta....
maaf zahir batin!



No comments:

Post a Comment