Monday, August 30, 2010

perasaan -_-



org len da dapat perasaan tuh.. nape aku xlagi???
normal ke aku nih....?
haiya...penting ke dia dalam hidup aku...?
xpe la.. aku tunggu je perasaan tu datang dengan sendirinya...

tapi...
bile dia nak datang...?
xkan la disaat2 akhir..
dia baru nak menjenguk dalam hidupku...?

arggghhhhh...!!!!!!
tensen5x!!!!
lame2 beleh jadik gila aku kalau camni!
what should i do???
(cehhh, tgh bengang2 nih, best gak sembur in omputeh slang.. heheheh)



*kalau bukan kerana bulan posa.. ni lah keje aku sebab bengang...
ye lah, mana leh makan kan tyme posa... hahhah*

xpe la... aku pasrah je lah...
tunggu je 19 september nih...
mebi tyme tuh lah baru perasaan tuh menjelma...
perasaan dimana kawan2 aku da rasa sekarang...
it is perasaan nervous..
ke nervous system aku ni not function well???

hmmmm.. ape2 ajelah...
xnervous skrg pom xpe..
xde nya aku mati sebab xnervous..
p, best gak nervous ni sebenarnya...
at least bleh test jantung aku...
ok ke x...
hahahha

k la.. bg sesiapa yang simpati ngn aku...
silelah doakan aku..
supaya nervous jugak..
xsiket BANYAK pom jadilah!
heheheheh...
~sekian~

No comments:

Post a Comment