Saturday, August 21, 2010

salam sejahtera wahai manusia sekalian..
rasa cam emo je...
p, tu lah kan..
sape suke tengok orang emo..

ni nak citer siket pasal kat ILIM..
heheh... da xde modal la nak tulis blog nih...

bertolak ke sana pada 14 ogos..
kami berenam nek flight ke sana..
ye la.. bulan puasa kan..
nk la jimat energy siket.. ahahhah..


maaf ye.. kami bukan dari korea n kami bukan nek plane kargo...
ni gambar hiasan semata-mata..^^,


ni la kedudukan kami berenam...moh, k.ngoh, aku, ain, mardhiah and sai...

then da sampai sana..
org AQM yg jemput.. so sampailah ke ILIM..
program disana selama 8hari 7malam...
agak best.. n agak boring.. heheh

part yg aku rasa paling best ialah...
sahur tyme...
kaakkaka..
mase tuh.. sume muka cam zombi je..
terutamanya aku lah kan..
hahahah...


hahhah.. kene letak gambar dorang sebab
kitorang da tau muka zombi mna leh amik gambar.. hahah


ni spesel version punye.. memang iklan sahur r muka dia nih!

ye lah... tido pom juz 2~3 jam...
memang ngantuk gile la...
naseb la.. bilik memang best...
p, sayangnya.. ade sebijik bantal je..
aku terpaksa jadikan selimut tuh sebagai bantal peluk aku...
hahahahh...=D

program PACK gile.. pagi sampai malam..
aku memang jenguk bilik pagi ngn malam je..
nak curi2 landing tyme tgh hari pom xsempat..
waaaa~ mata pom da jadik cam panda je...
~lebam semacam...~

then, of kos la kat sana jumpa ramai org..
kucing pom jarang2 aku nampak kat sana..
ntah la.. pupus kot kucing kat ILIM...
hurmmm ape nak buat...~


semua dari kami.. student2 AQM~


kami tanpa aku di surau.. tyme ni aku ngah ngaji kot..

ape lagi aku nk citer?
eh, korang nak tau ape lagi ek?
ermmm... la biasalah kan..
bile program ramai2...
mesti la xsempat nak beramah mesra ngn sume org...
t la, aku jempot sume dak2 AQM beraya kat umah aku..
open house exclusively for AQM's students..
ngeh3.. hahaha

kat sana... ade la pokok2..
xmacam kat mesir..
yang amat jarang ngn pokok..
~ye ke? aku hentam je nih..~
so, bile ade banyak pokok.. ape lagi kan...
snap... snap... snap...
itulah keje kami....
mana2 mesti bawak kamera...
yela.. ilham datang xkira masa...
eh, ade kait ke?
arghhh.. watever lah!



ni lah pokok2 yang aku citer... mana ade pokok disituh kami posing...

kat sana juga..
ade lah sekali kami dibawa keluar dari bangunan ILIM tuh...
waaaa heaven la jugak leh kuar..
p, kurang heaven siket apabila...
kami di bawa ke TAMAN BOTANI PUTRAJAYA...





haiyaaa.... cam tarzan je nak kene g sana...
ingatkan leh la nak supim2 kat alamanda ke.. sogo ke..
nih... taman botani.. supim topup pom tarak!
ahhahahaha....

okay la.. da banyak citer yang aku tulis..
lastly, keesokan hari tuh...
aku kemas beg...
serahkan balik kunci ke meja pendaftaran...
then nek kete menantu prof razali...
kami dibawa ke LCCT...
tyme to pulang home!!!
heaven~~

sesampai di LCCT...
ye la.. jimat bajet...
air asia je pom...
hehheh...kami lepak lam surau la..
sebab kat luar tu amatlah mencabar iman...
ye la.. ade mary brown, mcD, old town coffee..
n yg sewaktu dengannya... celcom pom ade...

lam surau...
kami terserempak ngn sorang wanita ini...
umurnya 24 thun... blajar di london..
kami mula2 xtau nak tegur camne..
yelah, tgk muka cam omputih..
p, amik wudhuk n then get ready 4 maghrib..
konpius la kami..
nak dekat bukak puasa, kami tegur dia..

rupanya ank kacukan malay-ireland...
namanya sarah ramsey...
ni lah orangnya..
sangat lawa...
p, xtau la status dia...
wether single? double? or mebi triple?
hehhehe...



yang pkai t-shirt coklat n sluar hitam tu bukan sarah ramsey tau...=P

then.. kami troskan perjalanan...
nek flight balik ke kelantan terchenta...
lam plane.. ade lak citer gile kami berenam...
huhuhuhu...



ni kedudukan kami... kami bertiga je dapat bersama.. yang len.. terpisah2..

nampak x sneakers tu???
org yg pegang sneakers tu, dia beli mende tuh lam plane ni la...
then she said to me...
"may i have spoon n fork please...?"
masa tu.. aku rasa cam nak lempang je..
gilak ke hape makan sneakers ngn sudu garpu..
kang aku cucuk mata tu kasi jadik cam kasim selamat baru tau!

tu la... sedikit sebanyak pengalaman aku sepanjang merantau ke bangi-KL bersama kawan2...
best gile.. lam plane tu...
kami lah yang paling bising...
xhabes2 gelak..
penerbangan selama 1jam lebih kurang...
rasa cam 15 minit je..
hahahahah..

lastly, tq kepada moh, kak ngoh, sai, ain, mardhiah,n najihah...
kerana kalian la..
lam plane tu aku x leh tido...
time kasih banyak2..!
sekian dlu... wassalam...

1 comment: