Wednesday, January 26, 2011

hehhe.. tiun2 malam test!

wei3... semalam aku mimpi hantu mesir... cun weiii~ hahhahahha....p, kan.... lam mimpi tu.. cam ramai je sedara mara aku kat mesir nih... ermm.. mebi dorang wat reunion famili kat sini kot! hahhahahah...

yang best lagi... aku ni cam xde rumah je.. bleh plak wat rumah kat gamaah~ hahhahah..... *xpe la.. kira tanah wakaf la kan~ ahahhahahha....

helleh.. cakap je la yang sebenarnya meiji wehhh!

ye2... aku nak mengaku nih... aku memang rindu famili... and malaysia tercinta.. da sampai sini baru rasa cintakan mesia~ muahahahah... bak kata kawan aku.... rindu sudah pasti tapi homesick....? oh tidaakkkkkk! xde la homesick... da biasa dok jauh! *chaiyt! ayat bajet gile! hahahhaa....

tu je nak cakap malam nih.. saje2.. mengisi keboringan and setelah penat melayan buku cvs~ hehehheh... nak cakap lagi... ai rindu sume yg ade kat mesia.. kecuali najib! ahhahahhaha :D *peace no war ye pak ajib! hehhehehhe...

p/s: btw.. aku xsuka org jalan seret kaki... bising! hahahha.... so, for those.. away ye! hahahha
*kejam x? hahahha


No comments:

Post a Comment