Sunday, January 16, 2011

spe-syel_ri-ku-west!

hahahh..
ade org ri.ku.west aku letak gambar gg tuh..
dia cabar aku...
heh.. ingt ai takut ke...???
hahhahahha..
ni meiji la..
ai xheran pom!

eheh? yeke?
alaa... kamon la....
ai bukan takut..
cume ai belom bersedia..
t jatuh saham ai...
miahahaa..;D

kepada ain....:
moga hang xkuciwa la sebab ai xletak gmbr gg tuh...
ai segan la...~
nampak x muka ai tgh blushing nih...?
nampak x???
hadoooiii.. org tanya xmoo jawab lak!

xpe2.. t len tahun ai letak la ye....
xpom tunggu balik mesia...
bile da jumpa ngan anak sedara aku...
leh la aku amik gambar same2..
yelah, baru ade geng!
hahahhahah

nampak x gg dia yang xbpe nak ade tuh...?
macam toyol kan..? muahahhah
ni lah mangsa aku nanti~
adek, nanti kita amik gambar same2 eh...
we're gonna show up out teeth~
hahahhaha :D

1 comment:

  1. elehhhh mak cik,,,nmpak sgt ko x brani shut cbaran ak..hak2...tp x yah ltak arhhh gmbr tuhh...ak ksian kt ko..tau nape??nnti brgenih-gnih lakk saham ko jatuh..hahahhah..ak x jamin..ngeh3..

    ReplyDelete