Friday, January 21, 2011

kongsi2~

hehheh.. nak habaq mai siket nih... hahhah.. ai hepi sangat tadi yu... lumrah la kan.. bile hepi, kite kene la sebarkan ke'hepi'an kita kepada sume.. supaya.. sume org pom turut same hepi.... teringat pesanan seseorang pada ai lewat desember lalu...

"orang laen xberhak menerima emosi kita... terutamanya emosi kita yang sedeh and marah2... but, orang laen berhak menerima emosi kegembiraan kita... sebab tu kita kene selalu senyum.. sebab tu adalah cara kita berkongsi emosi dengan others...."

so, temanya.. aku nak kongsikan kegembiraan la nih... heheheh... tadi, usai solat isyak... *eh, sejak bile aku pandai menggunakan perkataan2 mnyeksa jiwa nih.... hurmmm... abaikan je la ye.. hehhehhe... aku p rooftop bersama rumate ku... heheh... and hehhe lagi...~

kat rooftop.. gelap sangat... so aku pasang la lampu... aku ingtkan umah kat rooftop tu xde org duduk memandangkan senior aku baru je kuar dari umh tu pindah ke salam~ pastu, sedang enak melayan perasaan.. ade org kuar dari umh tuh... orang arab seyh~ *hensem kot.. xnampak sangat sebab gelap.. ade 1 lampu je pom kat rooftop tuh.. so, aku assume dia tu hensem la ye... nanti2 aku skodeng abang arab tuh..! hahahahha*

dia tanya kami camni.."leeh?" hahhah.. aku ni pom.. da kalut la sebab xreti nak jawab kot arab.. last2 aku cakap je omputih... naseb bek paham... ehheheh... so, dia cakap la... xpe2, silekan berangan kat rooftop nih... then dia masuk umah.. aku ingtkan dia nak tdo kot sebab umh dia gelap gile...

agak2 lam 15 minit kot.. dia kuar lagi.. kali ni.. dia bawakan sumtin buat kami.. ohooiiii... *abang arab menjelmakan diri dengan 2 cawan teh panas buat kami.. terharu gile.. =,=! hahahha... kitorang ni kan.. mesti la wat2 segan kan.. yelah, da adat la kan.. Melayu segan... hahhah.. dia pom cakap.. "this is egyptian tea..." kami pom ambik la kan.. da org bagi.. *rezeki jangan ditolak~ muahahhaha...

da ade depan mata.. rasa cam konfius lak.. masa tu memang su'uzhon gile ah.. p, kami cuba jugak ber-husnuzhon ngn abg arab tuh... hehehhe.. baca punya panjang doa n bismillah 40X... baru kami minum... *heheh... bukan senang nak rasa si bujang arab wat kan kami teh.. ehheheh.. bertuah la badan~ muahahhaha

p, btol ni wa cakap lu.. memang bes ahh.. aku xtau la samada best tu disebabkan teh arab memang best atau sebab abang arab yang wat kan.. ehheheheh... *mengada2* kami kat rooftop memang saje2 borak kan.. dah ditemani secawan teh.. so, lagi lame kot kami borak.. da habis air baru kami turun.. niat hati nak mintak lagi.. p, ai seganlah~ hahhahahha....

ok la.. tu je nak citer... hopefully kalo dia baca nih.. aku memang say thanks la... sejuk2 dapat teh panas.. memang syiok habis! hahahhaha.. daaa.. chow!

1 comment: