Thursday, January 27, 2011

hehhe.. habis dah~

langsai! habis sudah kelas utk minggu nih.. and yg paling penting.. lepas sudah test physio~ hehehhe... bangge2!!! aku malas nak marayau kat luar memandangkan winter break da start... so, kompem mahattoh sesak! so, habis je kelas... rumah menjadi destinasiku! ahhahah.. sampai umh... makan2.. bina badan balik memandangkan semalam TAK DAK APETITE nak makan... *yelah.. kan ade test physio harinih.. muahhahah... btw, bleh caye ke aku xde apetite??? hehhe.....

so... next plan is muvi tyme!!!! heheh... *yg ni xspesel mana pom sebab hari2 aku tgk muvi! huh~ xtau la nak tgk citer ape.. t la aku selongkar stock muvi aku tuh...

aku sebanarnya... nak kongsi mende nih.. balik tadi.. sebenarnya aku terkam laptop dulu... bukan makanan~ hehheh... da dapat laptop.. bukak la pesbuk! (xtau la ni bahasa ape~) tgk2 ade photo nih.... hehhehe.. ni nak share nih~ cam best je...

hehhehe.... buat muhasabah diri juga ye... kalo hari-hari lam hidup tanpa Tuhan... same je cam org kafir... p, kalo hari-hari lam hidup tak ingat Tuhan... same je macam yang tertulis nih.. uishhhh... rugi!

so... tu je nak cakap.... hehhehe.. chiao!

No comments:

Post a Comment