Friday, February 18, 2011

ops, terbengang!

hahhaha... dalam dunia ni macam2 kisah ade.. lucu, sedeh, happy, masam, manis, tawar pon ade.... hari ni hari ke-9 aku di mesia setelah 5 bulan di egypt... hehehhe.... xde banyak perubahan.. cume panas siket la kot.. yelah, kan kat egypt da biasa ngn winter.. bile sampai mesia ni, rasa panas semacam.. hehheh...

da 9 hari nih.. bile jumpa ngn makcik2... ade lagi la yang tanya... bile balik mesia ni...? hadoooiii.. kecoh kot budak2 egypt balik mesia haritu.. bleh pulak dia tanya bile sampai mesia.. ahhah.. makcik2.. org da lama sampai.. da nak balik egypt balik pon... hahhahha

hah, citer pasal nak balik egypt... amatlah terbengang... ade cakap bek tempah tiket awal2... ade cakap xpayah... nanti rugi je duit you tuh! haih... da tu.. nk wat camna??? hurmm.. tunggu tiket free jatuh dari langit..? tunggu koma supaya roh aku ade kat mesir.. and aku masuk kelas macam biasa... the end of the year, aku sedar.. fly ke mesir, then amik exam..? gtuh.? haiyaaa... manyak pening maaa~

ni lagi best... mula2 sampai... abah teros cakap da xpayah pegi mesir.... hadoooiii.. penin2.. p, lame2, da terbukak hati bleh pegi, p kene tunggu kpt... org len da book tiket aku masih tercengang2 menunggu kpt.. ibarat pungguk rindukan bulan.. ibarat menunggu tiang api berbuah!!! haih, lambat sungguh!!!!!

at least cakap la sepatah pasal nih.... xde la org laen tertunggu2 (esp aku la kan...), and sekarang da ramai mana yang terpaksa amik risiko dengan menempah tiket pulang ke mesir... heloooo najib, sekeping tiket bukan harga seringgit dua... ribu tau x...???!!! kalo aku guna duit tu wat makan... da bleh naek 14 kilo tau x..??!! haih~

ya! hakikatnya... saya sebagai anak mesia... teramatlah frust! rasa cam nak tukar warganegara je.... aim for brunei.. org sane kaya2.. ngeh3~

dah2.. aku menulis dengan hati yang xtenteram... so, aku da nak berenti... xmoo lepaskan perasaan kat org yang xberdosa ngn aku! muahhaha... dah2.. aku nak p gelak sorang2.. jangan ikot aku plak... get lost! daaa....

3 comments:

  1. hahah....sabo je laa ngan gelak ko tuh ^^

    ReplyDelete
  2. aku dah cakap, kau kena buat bodekan dekat surat khabar ;p

    ReplyDelete
  3. hahhah.. copik: pening kembali nih.. haih~
    mad: terapi gelak aku xmanjadi doe... sadis sungguh!

    ReplyDelete