Sunday, February 20, 2011

tuhan itu maha kuasa

hhehe.. ni aku nak cakap siket.. aku da merancang.. tapi, Tuhan yang menentukan.... so, bukan salah ak la kan...? hehehheh...

contoh situasi... (ini hanya contoh... tiada kene mengena antara hidup atau pom arwah~)

"malam ni aku nak bukak buku fisio... nak blaja at least 20pages..."
azam gile la... muka pom semangat habis! tapi, ni hanya RANCANGAN ak...

bila malam menjelma....

mama: yah, jom masak2...

m**ji: ala mama.. nak makan lagi ke malam ni? tadi kan da lunch
lewat...?

mama: alaa... jom la.. mama nak cuba resepi baru....

m**ji: oret!

so, masak punya masak, tengok2 da pkol 10 malam... (kami masak stat lepas isyak eh....)

ala.. da penat and rasa ngantuk nak stdy...so, rancangan ak xberjaya....

hmmm.. adakah ini yang dipanggil, kita hanya merancang, Tuhan yang menentukan??? eheh~


temanya: setakat balik dari mesir nih.... aku xbukak buku pon lagi... baru pandang kulit buku je... xpe la kan... at least ade gak aku pandang! muahahhahah....~

No comments:

Post a Comment