Monday, February 14, 2011

tau tak?

hahhah.. da sampai mesia ni macam-macam bende aku nak qada.. especially bab-bab makan la.... yelah, tak de satu pom makanan feveret aku ade dijual disana.. huh, sungguh sadis! kalau ada pon cheese... habis tu xkan la aku nak makan cheese tu je... kalo nak buat kek, xden oven... *ini sebenarnya alasan ye~

korang tau tak nikmat tu ape??? nikmat ni banyak... tapi bagi pelarian mesir macam aku nih.. nikmat tu amatlah nikmat bile aku dapat makan makanan fevret aku kat mesia ni!!!! woohhhooooo.... rasa nak terkam je sume yang aku da list kat post yang lepas-lepas..! tapi, meiji, SABAR~ amik satu-satu ye.. kang wat malu ja orang tengok! muahhaha...

sampai sini hari jumaat pkol 12.30 tengahhari... kuar eport lam pkol 1.15 kot... lepak2 jap kat restoran selera kelantan... ini best! bukan sonang nak jumpa makanan pedas kat mesir.. so, balik2 je mesia ni tros dapat yang kaw-kaw punya! pedas nak mampos~
*bahasa kasar tu ye...

then stay kat umh pakcik aku...sebelum sampai umh pakcik, singgah la gerai mana ntah nak beli pisang goreng ngn kopok lekor~ tq abah sebab abah tahu yang anak dia ni memang hantu pisang goreng... hehehhe.. best2!!! malam tu plak aku makan kuey teow goreng... waaa... heaven~

sabtu pagi bertolak balik ke terengganu... masa ni nikmat kedua yang aku suka sangat-sangat...! menikmati gardenia bun! walaupon xde yang coklat punya, jagung pon takpe la... asal lepas gian aku kat gardenia! muahahhaha....

pastu semalam lak, dapat makan benjo!!!! wohhhoooo.. ak siap wat muka kesian lagi masa tepon kakak aku suh belikan... xkesahlah dia xnampak muka kesian aku tu.. p, yang pasti, kakak-kakak aku yang laen nampak muka seposen aku tuh.... kak aku cakap muka aku da macam telur.. elehhhh.. ade aku kesah?? hahhah

semalam jugak dapat makan bihun bandung..... waaaa..... best2!!! makan plak sesama adek beradik perempuan.. kiranya girls-lunch-out la ye~ hehehhe... best2... lagi best sebab bukan aku yang bayar... yelah, biasanya risiko siket bile kuar same2 adek beradik nih... risiko nak kene bayar sendiri... lagipon, aku kan pelarian... heheh~ muahahhah....

latest, pagi tadi.. dapat makan roti panggang kak yah.. best woooo.... tu lah tempat makan roti terbaek aku dari kecik sampai 'sekecik' sekarang ni... ahhaha... rasa tetap pergh macam dulu lagi... cume aku rasa roti dia makin nipis..
p/s: kepada kak yah.. kalo boleh tebalkan la roti tu ye.. hahhhaha...

so, malam ni berazam.... nak makan laksa penang lak... doa-doakan la semoga ade rezeki aku makan laksa penang~ heheh... ahhh rembat sekali air kelapa and mini cakoi! muahahhah... aku nak lepas dendam nih.. memandangkan cakoi aritu xjadik! huh!!!!!

ok la... da petang.. nak balik! pasar malam la malam nih... bling3*... wow, best!!!! hehheh.. korang patut jangkakan ape yang bakal jadik malam nih! sekian~

4 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. nafsu betul ko nie ye meiji...hahaha..nnti jgn membulat sudah

    ReplyDelete
  3. pingpong smula dh jd lpas ni :P ~tomato

    ReplyDelete