Monday, February 28, 2011

si gemok nagn si keding!

"abah...!!! lunch time!!! lapar~"

abah gerak lagi selangkah.. punya la panjang borak pasal keje.. waaa.. perut ak bunyi2 lagi... memang lapar gile!

pastu, kebetulan dua anak buah aku ni ade skali ngan aku kat kedai nih... so, bile tau aku nak gi makan... ape lagi.. join venture sekali la... hampeh jugak bebudak nih.. kalo makan laju je dorang! huh~

masa ni abah dah tunggu dalam kereta... so, bile aku masuk bersama2 bebudak tuh.. memang terkejut la kan... korang leh bayang je la.. bile bebudak tu ade.. habis la.. memang disaster habis! ahhahahha....

adek: hantu kubang! memang akan sepah habis la meja makan tuh!

abg luqman: ni spesel lagi.. dia xsepah2.. p, memang banyak makan! kalo xde ayam xsah!

so, abah mengambil langkah berjaga...

"luqman and latifi... kalo nok ikot tok.. keno ikot tok cakap...
luqme kalo nok ikot tok, kene makan siket je.....
adek plop... kalo nok ikot tok kene makan banyok2...."

korang paham?? x kan..... ni aku kasi gambar dorang.. tgk la...


ini luqman... xnampak sangat perut dia.. kalo nak tahu dia ni gemok sangat... kalo nak tido memang pakai perut dia pon da cukup... makan banyak gile... kalah aku kot~

ni pulak latifi (adek)... keding gile... dia ni makan ikot mood.. kalo mood ok.. banyak gak makan.. p, kalo x.. jangan harap la dia nak makan... walaopom dia banyak makan, tapi xgemok2 jugak!!!! hairan gile!


sebab tu la tok suruh luqman makan siket... adek kene makan banyak.. baru dorang balance... hahahha.... sampai je kat kedai makan.... alhamdulillah, mereka mendengar kata.. luqman makan siket je... *satu pinggan penuh.. sukatan dewasa,... xde tambah2.. niasanya dia ni mkan tambah2... adek pom makan banyak... biasa dia makan setengah je.. ni makan satu pinggan full.... huiyoo la dorang nih.. cakap tok dengar la sangat! kalo ak..? HARAM!


No comments:

Post a Comment