Sunday, March 6, 2011

agak-agak bile?

hurmmm... sendiri tertanya-tanya... act, before this ramai lagi yang dok tanya-tanya... op kos la depa xtanya bila nak kawenn... p, depa dok tanya... bila nak jenguk abang hosni... dengar khabar abang hosni sedang sakit sekarang nih... haih, btol ka? ke buat-buat sakit??? hehhehe...

pejam celik, pejam celik... da nak dekat sebulan kot aku kat mesia nih... haih... cepat sungguh masa berlalu... and sepanjang tempoh ni pom... aku xpernah lagi buakk buku utk revise ape yang dah belajar... bukak skolah nanti... kompem BERASAP! ni lah baru dikatakan... masuk angin keluar asap! haih~

ermm... hari ni hari ke-23 ak berada di mesia... tapi hari ke-29 aku meninggalkan mesir... and hari ke-31 aku meninggalkan zagzig... haih...~ rindukah..? ntah la... xde perasaan pulak.. p, memang la ade keinginan nak balik sana.. sebab dah aku blaja kat sana, xkan xmoo balik2 kot...?

latest ade kawan cakap dia nak tolak ke egypt lusa... and once again tanya aku bile nak tolak? aku punya lambat lagi kot... lagipom, tadi TERENGGANU meeting lagi... lagi2 meeting... wateva la... asal dapat balik egypt free dah le... hhheheh...

latest news tu lah... mat said nak bincang2 ngn mas.. nak sewa flite then nak tentukan tarikh flite... so, kepada kawan2 kat egypt yang dah merindui aku... seryesly i say... xtao lagi la bile bleh balik... lagi satu.. nanti kalo ak da bleh balik.. jangan lupa plak.. jempot ak kat sana... heheh..*demand!

sebenarnya... xde motif ni nak tulis ape... jiwa tgh agak terkacau sekarang nih... rasa cam nak........ nak..........nak......... nak makan aiskrim banyak2 sama itu roti gardenia... tapii xbleh la kan... limit only 2slices per day... chaiyt!

btw: berat ak naek 2kilo kot... rasa cam nak melayang2 je kat angkasa lepas... eh2, patot la naek... aku timbang kat bumi... patotnya aku timbang kat bulan.. lagi heaven berat aku kot... hehheh...~

3 comments:

  1. Kak ngoh pling comey~!March 6, 2011 at 5:43 AM

    balik2 nyo dok..srabut ammu hosni tuh nok mintok no tepon i..hahha

    ReplyDelete
  2. hahahha.. kak ngos.. u mengada gile.. g tackle ammu ai~

    ReplyDelete
  3. hua hua hua...abam hosni pun nok gok ko????
    alossss laaaa.....idung dio besarrrr...
    xbrapo nok buleh sakut... =p

    ReplyDelete