Monday, March 28, 2011

apakah?

ikan oh ikan.... apakah ini hikmahnya??? muahahhaha.... *tergelak sorang2!

pagi tadi g kelas... dalam otak bukan pikir pasal belajar.. tapi pikir pasal, ape nak makan.. ops.. lauk da habis! haiyaaaa.....

so, dalam otak da plan siap2... sape kene beli ayam, ikan.. and sayur~ hehehhe... pastu, kebetulan kene pegi beli ikan... so, aku okey je~

pegi sana... dok kat batu depan kedai tuh.. pastu... tetiba ade budak ni datang... muka comel je.. p, xcukup menggetarkan hati aku nih.. muahhahahha~

mula2 budak tu datang kat najihah je... pastu.. dia depakan tangan.. najihah plak ingt dia nak peluk... najihah pom dengan muka terpinga2 memeluk budak tuh.. dalam otak: asal la budak nih....? tertukar mak ke hape? muehehhe...

pastu.. xpuas hati barangkali.. datang kat aku plak... buat mende yang sama... hadoooiiii... ape kene la budak nih.. naseb ko budak, kalo x free je sepak! hahhaha...

aku pom peluk je la.. pastu pada firasat aku, aku rasa budak ni nak nek atas riba kot.. waaa.. xsanggup! so, aku angkat dia letak tepi aku! hahhaha... amik la ko duk atas batu tu je! jangan nak lebih! hahahhaha....

p, lame2 tu.. timbul satu idea... jeng jeng jeng! hahahhah.... aku pom riba budak tu.. pastu suh najihah amikkan gambar aku ngn budak tuh.. hahhahahha... *bertuah ko budak.. bukan senang nak dok atas riba aku nih! ahhahahha....


nama budak ni maryam... tadi muka dia ikhlas je nak amik gambar ngan ak... ntah nape jadi camtu lak muka dia.. hahha.. abaikan je la dia tu ek~ hehehe

bukan ape... adakah ini satu petanda...? muahahhahhahah....... tarappapa~ sebenarnya, budak ni tersalah org... dia tunggu kak fatin.. penginap imarah ikan tuh.. so, dah alang2 dok kat kami... beakk punya cover malu... elok je dok celah2 antara aku ngan najihah! haih~ naseb ko budak, kalo x....


No comments:

Post a Comment