Friday, March 11, 2011

lama xtulis

latest.. baru balik dari pulau kapas.. elehh.. pulau kapas je pun.. helooo.. xleh la nak p jaoh2... negara xbape aman kan sekarang nih... muahahaha... xde la.. macam kes g pulau kapas tu pom, da kene panggil balik sebab ade taklimat tiket... kurang hajaus gile.. aku balik dari pulau kapas... berkejar g sana.. semata2 nak tau news pasal tiket.. at last kene CERAMAH POLITIK!!!!! kembang lubang telinga aku ni haaa... bengang btol! geram la wehh.. aku ni bawah umo lagi.. xlayak mengundi! okeh???

walaopom sehari semalam je kat pulau kapas... p, sempat gak la mentintedkan kulit aku yang sedia hitam manis nih...*eheh, manis ke?? hahhahhaha.... balik camtuh, memang terkejar2.. ape pon xsempat beli... choral pom xsmpat kutip... hahhaha....

ermmm.. and pekdah dari holiday pulau kapas... dah la dalam hujan.. sekarang ni aku rasa nak demam.. yeah.. DEMAM! da lama xmenikmati demam serasanya... hahhaha.. gile ahh.. kalau la ditakdirkan flite aku btol2 15hb ni.. memang sambung demam kat sana la nih.. hahhaha....

currently kat mesia.. hujan! HUJAN!!!!! best gile.. p, xsempat lagi nak mandi hujan.. eleh, nak mandi hujan kunun.. blom sempat pape da demam! huh! waaaa.... tolonglah.. impian aku nak men hujan before aku kene fly ke mesir balik... hehhe.. yelah, kat mesir xde hujan.. kalo hujan pom, kaler coklat.. bukan menyucikan lagi baju..p, mengalerkan baju yang sedia cantik kepada warna tanah! cun habes!

moga2.. sesapa yang ade kat mesir sekarang ni jeles kepada hujan di mesia ye.. elehh.. korang dok bangga2 winter kat sana.. kat sini lagi best... hujan... u know, bunyi hujan turun tu satu kepuasan tau x...? satu ketenangan yang xde kat egypt... so, bersyukur sangat diberi kesempatan mengahadapi hujan lebat di mesia nih.. hehheh... btw, masa kat pulau lagi hujan... snorkeling lam hujan! best sangat!!!!!

hehhehe.. aritu dapat duit RM100... bahagia kejap... hahhaha... ape? belanja korang..? kesian.. da habis! muahahhahahhah... xde ah.. simpan2 maaa.... nanti tua2 senang nak beli sport car.. fuhhh gilak hapa!

No comments:

Post a Comment