Sunday, March 13, 2011

heheheh... sejak balik mesia nih.. agak2 da bape ribu duit mak ayah aku habis..? yelah, blom sampai mesia lagi da plan nak habiskan duit mak bapak aje.. hehhehe....

rasanya perbelanjaan bulan ni la kot paling tinggi dalam sejarah family aku.. dah la 2 orag.. aku ngn kak aku kan dua dua dok mesir.. so, masing2 nak lepaskan kempunan di negara asing~ hehhehe....

keje gile... jumaat hari tu shopping2 kat kb mall... da habis ratus2 kat situ.. *bukan aku sorang je ye.. ni sebab kami berdua... campur lagi dengan perbelanjaan rutin rumah... hehhehe... ni shopping sebab da mula nak kemas2 barang nak bawak balik mesir la nih.. haih.. gile penat punggah barang... p, walaopom penat punggah barang.. p, puas sebab aku memang SHOPAHOLIC! kalo duit sejuta aku rasa bleh je habiskan dalam sebulan..! eh sebulan ke... SEMINGGU kot! hahahhaha...

pastu.. hari sabtu.. break dari bershopping.. memang jadi orang yang berjimat cermat lah! hehhehe... but the next dayyyy... eh, cam seram je nak citer.. hahahahha....

THE NEXT DAY....

hari ni la kan next day tuh.. haaa.. hari ni aku sambung lagi program shopping-shopping mesia yang tergendala.. p, kali ni aku masuk pasar.. pegi market kecik2 je la... yelah, kat besut ni mana ade kb mall.. mall hapa pom tarak... hehehhe.... tapi, itu bukan satu halangan bagi aku... bak kata pakcik aku.. ada duit, jalan! ahhahahha *pesanan buat adik2 sekelian.. duit bukan segalanya ye.. but segalanya, DUIT.. hehehheh....

ermmm.. so plan malam ni nak pack siap2.. supaya senang.. no cicir2... hahahha.. nak pakai kotak jaaa.... nama pom tunggu tiket subsidi.. gila la kalo aku pakai luggage crocodile, samsonite segala bagai.. kang xpasal2 kene tarik balik tiket tuh... yelah, mana tak nya.. harga beg lagi mahal dari tiket...! huh~

so, doakan impianku termakbul! hahhaha... sebenarnya, penat lagi ni shopping... so, aku rasa hampir 90% aku xkemas barang malam nih! ahhahahhahah... gilak kan? dah nak wat camne??? shopping tu pakai tenaga tau dakkk...?! kalo pakai tenaga solar xpa la.. leh aku jalan tgh2 panas gila.. so, glycogen and lipid aku save.. hahhahah... dah2.. malas nak mngarut masuk bab doctor2 nih.. mentang2 gile...~ hehehheh

p/s: aku memang kene kawen ngn org kaya... baru best nak shopping! xla botak kepala laki ak nanti.. hahhahah.... agak2 macam abang najib tu pon da okey.. hehheheh :p

No comments:

Post a Comment